Педагогічна діяльність


Департамент освіти і науки, молоді та спорту

Хмельницької облдержадміністрації
  Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
                  Розглянуто                                                                     Схвалено
                 Науково-методичною радою КУ ДРР «РМК»                       Вченою радою Хмельницького обласного
                       Протокол № 5 від 24 грудня 2013 р.                                        інституту  післядипломної
                       Завідувач КУ ДРР «РМК»                                                             педагогічної освіти
                       _______________________                                                          протокол  № ____  від ____20___р.
                       Козирська А.І.                                                                                 Т.в.о. ректора ХОІППО______Попик О.Ф.  
                                               
Креативний розвиток
 особистості засобами
інноваційних технологій
(посібник з досвіду роботи)                                                                  
                                                
                                                                           

РЕЦЕНЗІЯ
На посібник «Креативний розвиток особистості  засобами  інноваційних технологій»
Обсяг 100 аркушів компютерного набору
Вихователь дошкільного навчального закладу №4 «Теремок» м. Дунаївці
Гудзяк В.М.
Розвиток креативності, як здатності до творчості набуває сьогодні такої значущості тому, що вона є базовою якістю особистості, центральною характеристикою дошкільника. Креативність дошкільника є однією з пріоритетних ліній розвитку вкрай актуальної сьогодні.
Валентина Михайлівна Гудзяк у досвіді розкрила важливість і необхідність формування креативності у дітей дошкільного віку засобом інноваційних технологій, створенням емоційно-сприятливої атмосфери в групі, наданням свободи та самостійності у грі дитині при умовах педагогічного керівництва вихователя.
У матеріалах досвіду визначено особливості прояву творчих здібностей у дітей дошкільного віку, умови, які використовує педагог для розвитку креативності; розроблені ситуації та запитання для дітей під час організації ігор на розвиток креативності за тематикою, які педагоги можуть взяти для практичного опрацювання.  Педагог охарактеризувала, апробовані нею, етапи та прийоми роботи з впровадження технологій навчання дітей Г. Домана, М.Монтесссорі, Массару Ібука, Макото Шичида. Вихователь зазначає, що нею було визначено найбільш оптимальні форми та методи навчально-виховної роботи з впровадження елементів з вище зазначених технологій, а також педагогічні засоби, які співвідносні з індивідуальними особливостями її вихованців та сучасними тенденціями розвитку суспільства. В своєму посібнику автор висвітлює результати впровадження інтерактивної технології. Робота з дітьми показала, що ця інноваційна діяльність спрямована на самовираження і саморозвиток кожної дитини, на виявлення, розвиток і застосування творчих начал особистості з орієнтацією на кінцеву мету – формування життєвої компетенції дитини дошкільного віку.
Вважаю, що представлені матеріали мають теоретичне і практичне значення. Інформація відповідає темі, відрізняється довершеністю та науковістю. Матеріал викладено послідовно, логічно, з дотриманням стилістичних та естетичних вимог.

Рецензент
Кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри педагогіки та
методик дошкільної та початкової освіти  Попова Л.Б.______________
22 грудня 2014 р.

Рецензія
на досвід роботи вихователя ДНЗ №4 «Теремок»
 м. Дунаєвець
 Гудзяк Валентину Михайлівну
«Креативний розвиток дошкільників засобами інноваційних технологій»
    Гудзяк В.М. свої творчі знахідки вмістила в  плані роботи інтегрованого курсу "Креативний розвиток дошкільників засобами інноваційних технологій". Все, що відбувається у неї на заняттях – це повноправне життя маленької людини, якій завжди є місце для саморозвитку, самореалізації, самовираження. Завдяки створеному пізнавальному середовищу, авторським дидактичним іграм, посібникам вона плекає у своїх вихованців творчу наснагу, нестандартність мислення, оригінальність у відтворенні оточуючої дійсності.
  Кожного дня нові пошуки, сумніви, досягнення. Педагог не уявляє себе поза цим процесом. Застосовуючи елементи інноваційних педтехнологій (методики Глена Домана, Макото Шичида, Масару Ібука, Марії Монтессорі методології ТРВЗ; програми " Я у Світі", комп’ютерної технології) завжди прагне  мати позитивні результати у спільній роботі з дітьми. Як би не склалися обставини,Валентина Михайлівна хоче, щоб її вихованці були здорові, веселі, розумні,  добрі, загартовані. Що може бути краще?  Суть в тім, щоб дитина росла не тільки в дитсадку, в домашньому затишку, серед великої кількості благ, а з дитинства вчилася людяності. Ось чому вихователь щедро віддає їй всі свої знання, всі  свої уміння, свою душу і серце. Вона впевнена, що життя малюка є емоційно-комфортним у тому разі, якщо дорослий звертає увагу на навколишній світ, природу, людей, їх діяльність. Дитині змалку потрібно відкривати красу, і не епізодично, не періодично, а щодня, щохвилини, повсюди і в різних її проявах.
   



 Особливе її уподобання –слухання класичної музики протягом дня, навчання англійської мови найулюбленішим для дітей способом мультивації і закріплення в іграх,навчання читанню за Гленом Доманом.   Дуже сучасні сьогодні вислови В.О. Сухомлинського: "Світ вступає у століття людини. Більше, ніж будь-коли, ми зобов’язані думати зараз про те, що ми вкладемо в душу людини" і є для Валентини Михайлівни такими, що вказують шлях для співтворчості з дітьми.

Рецензент:
Кандидат педагогічних наук,
 доцент кафедри педагогіки та
методик дошкільної та початкової освіти  Попова Л.Б.______________

 Рецензія
На посібник «Креативний розвиток особистості засобами інноваційних технологій».
Обсяг 100 аркушів комп’ютерного друку
вихователь дошкільного навчального закладу №4 «Теремок»
м. Дунаївці   Гудзяк В.М.
У період реформування освіти, коли відбувається перехід до нових концепцій, переглядаються наявні педагогічні систем, впроваджуються освітні стандарти, альтернативні програми, постала потреба нового підходу до організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі.
Понад 20 років своєї професійної діяльності Гудзяк В.М. віддала справі виховання життєрадісної допитливої малечі. Неповторні роки праці з малюками, зробили свій відбиток на становленні її як творчого, талановитого педагога. Весь час у пошуку, весь час «на гребені хвилі» сучасної освіти наймолодших.
В своєму посібнику автор висвітлює результати впровадження інтерактивної технології. Робота з дітьми показала, що ця інноваційна діяльність спрямована на самовираження і саморозвиток кожної дитини, на виявлення, розвиток і застосування творчих начал особистості з орієнтацією на кінцеву мету – формування життєвої компетенції дитини дошкільного віку.
Валентина Михайлівна у досвіді розкрила важливість і необхідність формування креативності у дітей молодшого дошкільного віку засобом інноваційних технологій, створенням емоційно-сприятливої атмосфери в групі, наданням свободи та самостійності у грі дитини при умовах педагогічного керівництва вихователя.
Розвиток креативності, як здатності до творчості набуває сьогодні такої значущості тому, що вона є базовою якістю особистості, її ядром, центральною характеристикою.
У посібнику визначено особливості прояву творчих здібностей у дітей молодшого дошкільного віку, умови, які використовує педагог для розвитку креативності; розроблені ситуації, дидактичні ігри та вправи на розвиток креативності за тематикою ігор, які педагоги можуть взяти для практичного опрацювання. У роботі педагога доведено висока результативність та мотиваційна забезпеченість навчально-виховного процесу.
Представлений посібник має теоретичне і практичне значення, відповідає вимогам  на присвоєння Валентині Михайлівні Гудзяк педагогічного звання «вихователь – методист».
Рецензент :
Методист по дошкільній освіті КУ ДРР «РМК»
___________________ Г.Д.Давиденко

Власноручний підпис засвідчую  завідувач КУ ДРР  «РМК» А.І. Козирська

24 грудня 2013 року


Комментариев нет:

Отправить комментарий